Når du flytter ind
Når du har været på rundvisning i Kontoruniverset , og du har vurderet om det ledige kontor, omgivelserne og de øvrige virksomheder passer til dine og din virksomheds behov, begynder det praktiske, før indflytningen.
Vi aftaler, om du skal have gratis hjælp til din indretning/placering af din møbler, eller om du måske vil leje møbler gennem Kontoruniverset. Når det er på plads og aftalen er afstemt, modtager du en lejekontrakt fra Kontoruniverset.dk.
Lejekontrakt fremsendes
Senest 7 dage efter modtagelse, skal du have skrevet lejekontrakten under. Du kan enten underskrive med NemID eller underskrive i hånden og skanne det underskrevne dokument og derefter sende dokumentet på mail.
3 måneders normalleje i depositum + første måneds husleje, betales ved underskrift af lejekontrakt.
Indbetaling af depositum og indflytning
Samtidig med at du underskriver, indbetaler du dit depositum og kan herefter hente din nøgle. Er I flere der deler kontoret, får I naturligvis alle en nøgle.
Det praktiske omkring indflytningen er:
- hvilket navn, der skal stå på din/jeres dør
- hvilken konkret dato, du flytter ind
- hvornår møblerne kommer
Dør alarmen
Den dag du flytter ind, viser Lone dig, hvordan alarmen virker.
Du kan samtidig få svar, hvis du har flere spørgsmål til dit lejemål eller ugens gang i Kontoruniverset.
Vi glæder os til din indflytning, til at byde dig og din virksomhed velkommen til en hverdag hos Kontoruniverset. Til dit nye kontor i Aarhus C med nem tilkørsel fra både Molslinjen, E45 og kun 10 minutters gang fra letbanen.